Jedrilice
Blanik L13 | 9A – GBF
Blanik radi svojih osobina (velika stabilnost, mala brzina slijetanja, veliki pomaci kontrolnih površina, učinkovita kormila) nosi neslužbenu titulu najboljeg školskog dvosjeda. U službu Aerokluba je ušao 1977. godine, a na njemu se školovalo stotine pilota – koji su i danas zaljubljeni u ovu jedrilicu. Iako u savršenom stanju, trenutno je prizemljen zbog direktive po fatalnoj nesreći u Austriji 2010, koja nalaže sigurnosne preinake na zrakoplovu.
Motorne jedrilice
Motorni zrakoplovi
Cessna F172-N | 9A – DFK
Cessna 172 nosi titulu najpopularnijeg jednomotornog četverosjeda svih vremena, proizvedenog u čak 43.000 komada. Aeroklub je kupuje 1979. od Zrakoplovnog saveza hrvatske, na temelju projekta “Cessna 172” na kredit, uz pomoć Međimurske banke Čakovec, poduzeća i Skupštine općine Čakovec.
UTVA-75 | 9A – DIH
UTVA-75 je proizveden u “Fabrika aviona” Pančevo, kao jednomotorni dvosjed namjenjen za početnu obuku pilota – čemu je do nedavno služio i u Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu. Popularan je civilni i sportski zrakoplov u državama bivše SFRJ. UTVA-75 u vlasništo Aerokluba dolazi 1979. kada mu ga je za ukupnu aktivnost dodijelio Zrapokoplovni savez Hrvatske. U domovinskom ratu koristila se za borbena djelovanja, a prilikom jednog zadatka zadobila je 13 pogodaka i teža oštećenja. Trenutno je neplovna, u početnoj fazi testiranja na zemlji nakon remonta.