Jedrilice

Blanik L13

Blanik L13 | 9A – GBF wiki

Blanik radi svojih osobina (velika stabilnost, mala brzina slijetanja, veliki pomaci kontrolnih površina, učinkovita kormila) nosi neslužbenu titulu najboljeg školskog dvosjeda. U službu Aerokluba je ušao 1977. godine, a na njemu se školovalo stotine pilota – koji su i danas zaljubljeni u ovu jedrilicu. Iako u savršenom stanju, trenutno je prizemljen zbog direktive po fatalnoj nesreći u Austriji 2010, koja nalaže sigurnosne preinake na zrakoplovu.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew: 2
• Length: 8.4 m
• Wingspan: 16.2 m
• Empty weight: 292 kg
• Gross weight: 500 kg
• Stall speed: 62 km/h (Flaps 10°)
Never exceed speed: 240 km/h
• Rough air speed max: 145 km/h
• Aerotow speed: 140 km/h
• g limits: +5 -2.5 @ 136 km/h
• Maximum glide ratio: 28.2 @ 93 km/h
• Rate of sink: 0.84 m/s @ 83 km/h
9A - GPD

Pilatus B4 PC-11AF | 9A – GPD wiki

Pilatus spada u standardnu klasu jedrilica. U službu Aerokluba ulazi 1978
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew: 1
• Length: 6.57 m
• Wingspan: 15 m
• Empty weight: 230 kg
• Gross weight: 350 kg
• Stall speed:
Never exceed speed: 240 km/h
• g limits: +5 / -3
• Maximum glide ratio: 35:1
• Rate of sink: 0.63 m/s
9A - 9PE

Pilatus B4 PC-11AF | 9A – GPE wiki

Pilatus spada u standardnu klasu jedrilica. U službu Aerokluba ulazi 1978
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew: 1
• Length: 6.57 m
• Wingspan: 15 m
• Empty weight: 230 kg
• Gross weight: 350 kg
• Stall speed:
Never exceed speed: 240 km/h
• g limits: +5 / -3
• Maximum glide ratio: 35:1
• Rate of sink: 0.63 m/s

VTC Cirrus | 9A – GCD wiki

Do 1971. se proizvodio u njemačkoj, kad je proizvodnja preseljena u Vazduhoplovno Tehničkom Centru (VTC). 1968
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew: 1
• Length: 7.20 m
• Wingspan: 17.74 m
• Empty weight: 276 kg
• Gross weight: 400 kg
• Stall speed:
Never exceed speed:
• g limits:
• Maximum glide ratio: 44:1
• Rate of sink: 0.5 m/s
9A - GAM

Bocian SZD9 BIS 1E | 9A – GAM wiki

Bocian je višenamjenska jedrilica, dvosjed, pogodan za školovanje pilota početnika.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew: 2
• Length: 8.20 m
• Wingspan: 17.80 m
• Empty weight: 345 kg
• Gross weight: 540 kg
• Stall speed: 65 km/h
• Maximum speed: 200 km/h
Never exceed speed:
• g limits:
• Maximum glide ratio: 26:1
• Rate of sink: 0.82 m/s

FAJ JASTREB VUK-T | 9A – GCK wiki

Jastreb je jedrilica standardne klase, proizvodio se u bivškoj Jugoslaviji. Ime “Vuk” je dobio po specifičnom zavijanju nalik vučjem, uzrokovanom debelim izlaznim ivicama kontrolnih površina.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew: 1
• Length: 6.50 m
• Wingspan: 15 m
• Empty weight: 260 kg
• Gross weight: 385 kg
• Stall speed: 59 km/h
• Max Rough air speed: 150 km/h
• Max Aerotow speed: 125 km/h
Never exceed speed: 240 km/h
• g limits:
• Maximum glide ratio: 37.5:1 @ 105 km/h
• Rate of sink: 0.65 m/s

Motorne jedrilice

9A-DDB

Scheibe Falke C2000 | 9A – DDB wiki

Scheibe Falke je motorna jedrilica, dvosjed.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew / Passangers: 1(2) / 1
• Length: 7.60 m
• Wingspan: 15.30 m
• Empty weight: 435 kg
• Gross weight: 650 kg
• Fuel capacity: 55 l
• Power plant:1 x Limbach 2000 EA
• Propellers:2-bladed metal
• Stall speed: 65 km/h
• Cruise speed: 180 km/h
Never exceed speed: 190 km/h
• Range: 700 km
• Service celling: 15.026 ft
• Rate of sink: 1 m/s
9A - GDS

Scheibe Falke 25C | 9A – GDSwiki

Scheibe Falke je motorna jedrilica, dvosjed.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew / Passangers: 1(2) / 1
• Length: 7.60 m
• Wingspan: 15.30 m
• Empty weight: 435 kg
• Gross weight: 650 kg
• Fuel capacity: 55 l
• Power plant:1 x Limbach 1700 EA 1 IA
• Propellers:2-bladed metal
• Stall speed: 65 km/h
• Cruise speed: 180 km/h
Never exceed speed: 190 km/h
• Range: 700 km
• Service celling: 15.026 ft
• Rate of sink: 1 m/s

Motorni zrakoplovi

9A-DFK

Cessna F172-N | 9A – DFK wiki

Cessna 172 nosi titulu najpopularnijeg jednomotornog četverosjeda svih vremena, proizvedenog u čak 43.000 komada. Aeroklub je kupuje 1979. od Zrakoplovnog saveza hrvatske, na temelju projekta “Cessna 172” na kredit, uz pomoć Međimurske banke Čakovec, poduzeća i Skupštine općine Čakovec.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew / Passangers: 1(2) / 3
• Length: 8.28 m
• Wingspan: 11.0 m
• Empty weight: 767 kg
• Gross weight: 1.111 kg
• Fuel capacity: 212 l
• Power plant:1 x Lycoming IO-360-L2A
• Propellers:2-bladed metal
• Stall speed: 47 kts (Flaps down)
• Cruise speed: 122 kts
Never exceed speed: 136 kts
• Range: 696 nm
• Service celling: 13.500ft
• Rate of climb: 721 ft/min
9A - DIH

UTVA-75 | 9A – DIH wiki

UTVA-75 je proizveden u “Fabrika aviona” Pančevo, kao jednomotorni dvosjed namjenjen za početnu obuku pilota – čemu je do nedavno služio i u Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu. Popularan je civilni i sportski zrakoplov u državama bivše SFRJ. UTVA-75 u vlasništo Aerokluba dolazi 1979. kada mu ga je za ukupnu aktivnost dodijelio Zrapokoplovni savez Hrvatske. U domovinskom ratu koristila se za borbena djelovanja, a prilikom jednog zadatka zadobila je 13 pogodaka i teža oštećenja. Trenutno je neplovna, u početnoj fazi testiranja na zemlji nakon remonta.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew / Passangers: 1(2) / 1
• Length: 7.11 m
• Wingspan: 9.73 m
• Empty weight: 685 kg
• Gross weight: 970 kg
• Fuel capacity: 160 l
• Power plant:1 x  Lycoming IO-360-B1F
• Propellers:2-bladed metal, variable-pitch
• Stall speed: 51 kts (Flaps 25°)
• Cruise speed: 89 kts
Never exceed speed: 134 kts
• Range: 583 nm
• Service celling: 13.123 ft
• g limits: +4.4 / -2.2
• Rate of climb: 890 ft/min
9A - CGZ

Morrane SOCATA Rallye c. MS893E | 9A – CGZ wiki

Morrane je četvesosjed, proizveden u Francuskoj tvornici “SOCATA”.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew / Passangers: 1(2) / 3
• Length: 7.24 m
• Wingspan: 9.74 m
• Empty weight: 570 kg
• Gross weight: 1.050 kg
• Fuel capacity: 200 l
• Power plant:1 × Lycoming O-360-A3A
• Propellers:2-bladed metal
• Stall speed: 50 kts
• Cruise speed: 121 kts
Never exceed speed: 240 kts
• Range: 702 nm
• Service celling: 11.800 ft
• g limits:
• Rate of climb: 758 ft/min
YU - CPE

AERO 3 | YU -CPE wiki

Aero 3 je jednomotorni dvosjed namjenjen trenaži nekadašnjih zračnih snaga, u koju svrhu se koristio od 1958.-1970. prethodnik je UTVA-75. Zrakoplov nije plovidben (tehnički je ispravan), prizemljen je iz sigurnosnih razloga, a dio je povijesne baštine Aerokluba.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
• Crew / Passangers: 1(2) / 1
• Length: 8.58 m
• Wingspan: 10.5 m
• Empty weight:
• Gross weight: 1198 kg
• Fuel capacity:
• Power plant:1 × Lycoming O-435-A
• Propellers:
• Stall speed:
• Cruise speed: 180 km/h
Never exceed speed: 230 km/h
• Range: 680 km
• Service celling: 14.100 ft
• g limits:
• Rate of climb: