Jedrilice

Blanik L13

Blanik L13 | 9A – GBF wiki

Blanik radi svojih osobina (velika stabilnost, mala brzina slijetanja, veliki pomaci kontrolnih površina, učinkovita kormila) nosi neslužbenu titulu najboljeg školskog dvosjeda. U službu Aerokluba je ušao 1977. godine, a na njemu se školovalo stotine pilota – koji su i danas zaljubljeni u ovu jedrilicu. Iako u savršenom stanju, trenutno je prizemljen zbog direktive po fatalnoj nesreći u Austriji 2010, koja nalaže sigurnosne preinake na zrakoplovu.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
9A - GPD

Pilatus B4 PC-11AF | 9A – GPD wiki

Pilatus spada u standardnu klasu jedrilica. U službu Aerokluba ulazi 1978
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
9A - 9PE

Pilatus B4 PC-11AF | 9A – GPE wiki

Pilatus spada u standardnu klasu jedrilica. U službu Aerokluba ulazi 1978
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

VTC Cirrus | 9A – GCD wiki

Do 1971. se proizvodio u njemačkoj, kad je proizvodnja preseljena u Vazduhoplovno Tehničkom Centru (VTC). 1968
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
9A - GAM

Bocian SZD9 BIS 1E | 9A – GAM wiki

Bocian je višenamjenska jedrilica, dvosjed, pogodan za školovanje pilota početnika.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

FAJ JASTREB VUK-T | 9A – GCK wiki

Jastreb je jedrilica standardne klase, proizvodio se u bivškoj Jugoslaviji. Ime “Vuk” je dobio po specifičnom zavijanju nalik vučjem, uzrokovanom debelim izlaznim ivicama kontrolnih površina.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Motorne jedrilice

9A-DDB

Scheibe Falke C2000 | 9A – DDB wiki

Scheibe Falke je motorna jedrilica, dvosjed.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
9A - GDS

Scheibe Falke 25C | 9A – GDSwiki

Scheibe Falke je motorna jedrilica, dvosjed.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Motorni zrakoplovi

9A-DFK

Cessna F172-N | 9A – DFK wiki

Cessna 172 nosi titulu najpopularnijeg jednomotornog četverosjeda svih vremena, proizvedenog u čak 43.000 komada. Aeroklub je kupuje 1979. od Zrakoplovnog saveza hrvatske, na temelju projekta “Cessna 172” na kredit, uz pomoć Međimurske banke Čakovec, poduzeća i Skupštine općine Čakovec.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
9A - DIH

UTVA-75 | 9A – DIH wiki

UTVA-75 je proizveden u “Fabrika aviona” Pančevo, kao jednomotorni dvosjed namjenjen za početnu obuku pilota – čemu je do nedavno služio i u Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu. Popularan je civilni i sportski zrakoplov u državama bivše SFRJ. UTVA-75 u vlasništo Aerokluba dolazi 1979. kada mu ga je za ukupnu aktivnost dodijelio Zrapokoplovni savez Hrvatske. U domovinskom ratu koristila se za borbena djelovanja, a prilikom jednog zadatka zadobila je 13 pogodaka i teža oštećenja. Trenutno je neplovna, u početnoj fazi testiranja na zemlji nakon remonta.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
9A - CGZ

Morrane SOCATA Rallye c. MS893E | 9A – CGZ wiki

Morrane je četvesosjed, proizveden u Francuskoj tvornici “SOCATA”.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
YU - CPE

AERO 3 | YU -CPE wiki

Aero 3 je jednomotorni dvosjed namjenjen trenaži nekadašnjih zračnih snaga, u koju svrhu se koristio od 1958.-1970. prethodnik je UTVA-75. Zrakoplov nije plovidben (tehnički je ispravan), prizemljen je iz sigurnosnih razloga, a dio je povijesne baštine Aerokluba.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE